Haarvisie

Haarvisie

Haarvisie is verkozen tot beste kapper van Zuid-Holland en wilde in die hoedanigheid meer bekendheid genereren.

Met dat uitgangspunt zijn we in 2015 aan de slag gegaan. In datzelfde jaar is Haarvisie verkozen tot beste kapper. Een fantastische titel, die natuurlijk zoveel mogelijk gecommuniceerd moest worden. Dit hebben we zowel op Google als op social media gedaan. We hebben hier gebruik gemaakt van AdWords, social media Ads en influencers.

Sinds het begin hebben we de zwaardere content geproduceerd. Blogs en vlogs worden door Rokend Paard bedacht en gemaakt. De lichtere content wordt door Haarvisie zelf geproduceerd. We zien dat dit werkt. Het is een goede afwisseling waarmee we de klanten continue op de hoogte houden met afwisselende content. Deze content wordt zowel op social media als de maandelijkse mailings gebruikt. Haarvisie is daarnaast goed vertegenwoordigd op Facebook, Instagram en Pinterest. Verder zijn alle vlogs te vinden op hun YouTube kanaal.

De online vindbaarheid van Haarvisie is optimaal, o.a. door de sterke vertegenwoordiging op sociaal gebied. Op het moment zijn we bezig met het verbeteren van de website.

Eind 2016 was het tijd om de balans op te maken: Overall een stijging van het websiteverkeer met 110% ten opzichte van 2015. Zelfs 213% meer verkeer vanuit social media en 117% meer verkeer vanuit Google Search. En de klanten? 93% meer online afspraken!

 
Content voor online gebruik

 

back to top