Ayers Rock

Ayers Rock

Ayers Rock uit Zoetermeer heeft ons ingeschakeld omdat ze een gehele rebranding door wilden voeren. Compleet van een nieuw logo met een nieuwe website tot de uitvoer van de online marketing.

Hier zijn we begin 2015 mee begonnen en geëindigd eind 2016. Er is eerst een geheel marketingplan geschreven: welke doelgroepen willen we aanspreken? Waar gaan we communiceren? Hoe gaan we communiceren? Daarna is de huisstijl volledig vernieuwd naar een rood/paars logo in de vorm van de grote rots in Australië. Alle activiteiten zijn in een nieuw jasje gestoken om ze de rauwe en Australische tint mee te geven. Daarmee zijn nieuwe foto’s en video’s gemaakt voor de communicatie uitingen naar buiten toe, die hetzelfde stoere gevoel mee krijgen. Vervolgens is deze uitstraling doorgevoerd in de website en op social media. De foto’s en video’s zijn gebruikt om te adverteren op social media en zo het verkeer naar de website te verhogen. Het gehele plan van de rebranding is daarmee uitgerold en het is nu belangrijk om deze opzet door te zetten.

Door de nieuwe online marketing strategie en rebranding is het aantal volgers op Facebook gestegen met 60% en op Instagram met 800%. Daarmee is het verkeer naar de website gestegen met 40%. Dat heeft er vervolgens weer toe geleid dat het aantal conversies – dus het aantal boekingen via de website – door de rebranding gestegen is met 115%.

Content voor online gebruik

 

 
Algemeen Schermafbeelding 2016-08-29 om 18.53.24IMG_6362 IMG_0151 IMG_0477 IMG_0586

back to top